Доброго дня, п'ятикласники!
5А та 5Б клас вам з природознавства ось такі завдання:
Опрацювати параграф 37. Після цоьго у зошиті письмово виконати практичне заняття.
Записуємо в зошит: 


Практичне заняття №9

Тема. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників, електронних колекцій.
Мета: розвивати навички роботи з атласами-визначниками; навчитися визначати назви найбільш поширених в Україні рослин.
Обладнання: визначальні картки рослин, тварин, атлас-визначник грибів.
Хід роботи:

Завдання 1. Встановити назву досліджуваної рослини




upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/...

Завдання 2. Встановити назву досліджуваної тварини


Список дневных бабочек Украины — Википедия

Завдання 3. Встановити назву грибів



А

Білий гриб: як виглядають, де ростуть, фото та різновиди


Б


Практичне заняття "Визначення назв найбільш поширених в Україні ...


В

Сухої зернової міцелій "Польський гриб" 10г - Цибуля, часник ...


Висновок : Яке значення для людини має вміння визначати види організмів?

За практичне заняття максимальна оцінка 10 балів. Якщо хочите вищу оцінку, то ось ще додаткове завдання: 


Доберіть цікаву інформацію(2-5речень по кожному виду) про визначені види рослини, тварини, грибів, умови їх росту та розвитку.

Увага! Всі відповіді ви записуєте в зошит, потім фотографуєте та відправляєте мені на вайбер(номер телефону у классного керівника) або на електронну пошту: vitka0309@gmail.com, де чітко вказуєте прізвище, ім'я та клас. Завдання виконати до 15.04 включно до 16.00.  Успіхів вам! 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу